La modul general, Banca Transilvania este inițiatoare și/sau parteneră în mai multe proiecte, în care „educație“ nu e doar un termen descriptiv ci e termenul de bază, scopul proiectelor. Evident, din perspectiva unei bănci, gândul duce direct la educație financiară. Însă, aceasta se alatură de fiecare dată altor tipuri de educație: antreprenorială, sportivă, artistică, ecologică etc. Și, mai mult, Banca Transilvania își propune să desfășoare aceste proiecte educative sub amprenta unui termen ce conferă consistență acțiunilor comunității sau celor individuale: constiența. Adică, să faci lucrurile conștient fiind de nevoia lor, de impactul lor.
Banca Transilvania susține activ educarea noii generații și prin proiecte extrașcolare, proiecte care să-i ajute pe tineri să își dezvolte diferite aptitudini: de business, relaționare, public speaking, leadership.
Începând cu 2020, Banca Transilvania mai adaugă la aptitudinile enumerate și creativitatea. Iar featuring-ul e, parcă, unul darmic. BT pentru Banca Transilvania e și BT pentru Book Trailer. Și uite așa, devoalăm aria creativității pe care, de-acum, Banca Transilvania o susține: cititul conștient de carte și crearea de conținut video – trailer – care să-i convingă și pe alții să citească. Altfel spus Boovie! Cel mai mare eveniment educațional extrașcolar!
Sprijinirea creativității este, pentru Banca Transilvania, un must. Și fie ca s-a manifestat prin susținerea de proiecte, prin parteneriate și sponsorizări, fie prin acordarea de credite, visurile beneficiarilor s-au transformat în realitate, iar ecourile, reverberațiile proiectelor, sunt remarcabile.Let’s Boovie!
Află mai multe despre Banca Transilvania aici.